Szklerózis multiplex


„Ha majd a bőség kosarából mindenki egyaránt vehet, ha majd a jognak asztalánál mind egyaránt foglal helyet…”

Élet SM betegen vol. 2

2012.12.10. 16:53

dr. sm

Következő betegünk Csonka Tamásné, Joli.Körülbelül 22 éve SM beteg.

PPSM vagyok, így nem tudni igazán, mikor is kezdődött. Először a bal lábamon éreztem, hogy gyengül. Női fodrászként dolgoztam, ezért azt hittem a sok állástól fáradt a lábam. Akkor küldtek célzott vizsgálatra, mikor már látható volt a járásomon, valami nem stimmel. Amikor megkaptam az MRI leletet, ott állt rajta, számtalan SM góc. Nem tudtam mi ez, mit tegyek. 3 havonta kontroll vizsgálat, ahol még le sem kellett vetkőznöm, csak megkérdezte az orvos, hogy vagyok. Ennyi...

Ma már kerekesszékben ülök, kiszolgáltatottan, és ez borzasztó érzés. Minden nap tornázom, kapaszkodva sétálok. Minden napom egy küzdelem.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség emberek szklerózis multiplex autoimmun levelezőlista

A bejegyzés trackback címe:

https://szklerozis.blog.hu/api/trackback/id/tr494958311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása